facebook

ДепартаментАдминистрация и управление

Управление на работодателската марка в XXI век : Възможности и ограничения

Управление на работодателската марка в XXI век : Възможности и ограничения

Управление на работодателската марка в XXI век : Възможности и ограничения

Мария Иванова

Общоуниверситетски издания

В настоящата монография  са представени класическите виждания за същността на работодателската марка, еволюцията на идеите за успешна разработка на работодателската марка и съвременните тенденции на пазара на труда, където марката на работодателя е само един от факторите за решаване на кадровите проблеми. Специално внимание е отделено на ограниченията на възможностите на работодателската марка и границите на нейната ефективност. Разглеждат се редица нови явления на пазара на труда и нови фактори на влияние в резултат на свободното уеб пространство.

Съдържание

Представяне на „Управление на работодателската марка през XXI век: възможности и ограничения“


Година на издаване: 2020

Корици: Меки

ISBN: 9786192331351

Език: Български

Размери: 21 х 14,5

Страници: 231

Тегло: 294 грама

Издателство: Нов български университет