ДепартаментАдминистрация и управление
Управление на работодателската марка в XXI век : Възможности и ограничения
В настоящата монография са представени класическите виждания за същността на работодателската марка, еволюцията на идеите за успешна разработка на работодателската марка и съвременните тенденции на пазара на труда, където марката на работодателя е само един от факторите за решаване на кадровите проблеми. Специално внимание е отделено на ограниченията на възможностите на работодателската марка и границите на нейната ефективност. Разглеждат се редица нови явления на пазара на труда и нови фактори на влияние в резултат на свободното уеб пространство.
Представяне на „Управление на работодателската марка през XXI век: възможности и ограничения“
Година на издаване: 2020
Корици: Меки
ISBN: 9786192331351
Език: Български
Размери: 21 х 14,5
Страници: 231
Тегло: 294 грама
Издателство: Нов български университет