Основи на маркетинга
Общоуниверситетски издания, Най-нови издания
Описание
Настоящото второ преработено и допълнено издание на „Основи на маркетинга“ предлага систематизирано и аналитично изложение на фундаменталните принципи, категории и инструменти на съвременния маркетинг. Изданието е съобразено с актуалните тенденции в пазарната среда и е насочено към успешното формиране на цялостна теоретична и приложна подготовка на студентите в областта на маркетинга.
Учебникът отчита последните насоки и промени в потребителското поведение, дигиталната трансформация и глобалната бизнес среда. Чрез теоретични постановки и практически примери книгата подпомага студентите, преподавателите и професионалистите в изграждането на цялостно разбиране за маркетинговите концепции, стратегическото планиране и ефективната комуникация с пазара. Допълнените раздели включват актуални теми като дигитален маркетинг, корпоративна социална отговорност, устойчив маркетинг и етика.
