ДепартаментАдминистрация и управление
Етика и конкуренция в рекламата
Етика и конкуренция в рекламата
Колектив, Албена Ганчева ПавловаОбщоуниверситетски издания, Най-нови издания
Книгата поставя въпроси, свързани с разликата между етиката и консумативната етика, как работи публично отговорната реклама, какви са отношенията на участващите в рекламната комуникация и кой в крайна сметка е отговорен за налагането на етични правила в рекламата в България. Включени са и материали, свързани с конкурентните войни между някои известни брандове.
„Това, което много би ми се искало да проличи от написаното, е отговорността на рекламистите при творенето на реклами, тъй като рекламите възпитават поколенията, формират вкусове, променят животи. Унесени в правенето на пари, рекламните специалисти невинаги си дават сметка за това – дано тази книга ги подсети!“
Албена Павлова
© Мартин Вършев, Ива Дянкова, Денислав Гешев, Емили Христова, Кандела Ивана Кокалъ – автори на сравнителните анализи в Част втора
Година на издаване: 2024
Корици: Меки
ISBN: 9786192333317
Език: Български
Размери: 14,50 х 21,00
Страници: 231
Тегло: 380 грама
Издателство: Нов български университет