facebook

ДепартаментАдминистрация и управление

Етика и конкуренция в рекламата

Етика и конкуренция в рекламата

Етика и конкуренция в рекламата

Колектив, Албена Ганчева Павлова

Общоуниверситетски издания, Най-нови издания

Книгата поставя въпроси, свързани с разликата между етиката и консумативната етика, как работи публично отговор­ната реклама, какви са отношенията на участващите в рек­ламната комуникация и кой в крайна сметка е отговорен за налагането на етични правила в рекламата в България. Вклю­чени са и материали, свързани с конкурентните войни между някои известни брандове.

„Това, което много би ми се искало да проличи от напи­саното, е отговорността на рекламистите при творенето на реклами, тъй като рекламите възпитават поколенията, фор­мират вкусове, променят животи. Унесени в правенето на пари, рекламните специалисти невинаги си дават сметка за това – дано тази книга ги подсети!“

Албена Павлова

© Мартин Вършев, Ива Дянкова, Денислав Гешев, Емили Христова, Кандела Ивана Кокалъ – автори на сравнителните анализи в Част втора

Съдържание


Година на издаване: 2024

Корици: Меки

ISBN: 9786192333317

Език: Български

Размери: 14,50 х 21,00

Страници: 231

Тегло: 380 грама

Издателство: Нов български университет