facebook
Етика и конкуренция в рекламата

Етика и конкуренция в рекламата

Общоуниверситетски издания, Най-нови издания

Автор:Колектив, Албена Ганчева Павлова Издателство: Нов български университет Година на издаване:2024 Корици:Меки Език:Български Размери:14,50 х 21,00 Страници:231 Тегло: 380 грама ISBN: 9786192333317

Описание

Книгата поставя въпроси, свързани с разликата между етиката и консумативната етика, как работи публично отговор­ната реклама, какви са отношенията на участващите в рек­ламната комуникация и кой в крайна сметка е отговорен за налагането на етични правила в рекламата в България. Вклю­чени са и материали, свързани с конкурентните войни между някои известни брандове.

„Това, което много би ми се искало да проличи от напи­саното, е отговорността на рекламистите при творенето на реклами, тъй като рекламите възпитават поколенията, фор­мират вкусове, променят животи. Унесени в правенето на пари, рекламните специалисти невинаги си дават сметка за това – дано тази книга ги подсети!“

Албена Павлова

© Мартин Вършев, Ива Дянкова, Денислав Гешев, Емили Христова, Кандела Ивана Кокалъ – автори на сравнителните анализи в Част втора

Съдържание

Представяне на монографията „Етика и конкуренция в рекламата“
Автор: Албена Павлова
Организатори: Център за книгата и департамент „Администрация и управление“
Дискутанти: доц. д-р Албена Павлова, Мартин Вършев, Денислав Гешев

Към е-книжарницата