Семинар „Маркетинг на зелени и екологични продукти в глобален мащаб“
Корпус 1, зала 310
Организатор:
Департамент „Администрация и управление“
Лектори:
доц. д-р Надя Маринова
доц. д-р Надежда Димова
Участници:
Студенти от департамент „Администрация и управление“
Семинарът е насочен към разглеждането на глобалните тенденции и предизвикателства в маркетинга на зелени и устойчиви продукти, като акцентът ще бъде поставен върху отговорното поведение на бизнеса и новите потребителски нагласи към екологичността.
Ще бъдат обсъдени:
-стратегиите на водещи международни компании за позициониране на зелени брандове;
-влиянието на устойчивото развитие и корпоративната социална отговорност върху маркетинговите комуникации;
-екологичното потребителско поведение и факторите, които определят избора на „зелени“ продукти;
-зеленият маркетинг като конкурентно предимство на световния пазар;
-примери за успешни кампании и иновации в областта на еко-продуктите.
Акцентът ще бъде поставен върху това как устойчивите практики променят традиционните маркетингови модели и изграждат нов тип бранд идентичност, базирана на доверие, прозрачност и етични ценности. Събитието ще даде възможност за обсъждане на реални примери и добри практики от компании като Patagonia, IKEA, Tesla и други световни лидери в зеления маркетинг.
