Практически семинар „Практически подходи в дигиталния маркетинг“
Корпус 3, РТЦ, зала 300
Организатор:
департамент „Администрация и управление“
Лектори:
доц. д-р Надя Маринова
доц. д-р Теодора Ризова
Участници:
Студенти от департамент „Администрация и управление“
Уъркшопът е насочен към практическо прилагане на маркетингови стратегии и дигитални инструменти.
Участниците ще имат възможност да разработят собствени мини-кампании, насочени към промотиране на здравословен начин на живот, превенция или здравни услуги.
Основни акценти в уъркшопа:
- изграждане на маркетингова стратегия за здравна организация или кампания;
- използване на социални мрежи (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn);
-прилагане на дигитални инструменти за анализ на ефективността на кампании;
Уъркшопът ще се проведе в интерактивен формат с работни групи, симулации и презентации, като целта е участниците да придобият практически умения и увереност за реална професионална среда в областта на здравния маркетинг.
